i-soc@i-soc.org.ua +380 (44) 255-71-07

Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2024, №4). Зміст:

СТАТТІ

Дембіцький, С. (Київ), Степаненко, В. (Київ), Злобіна, О. (Київ), Головаха, Є. (Київ), Найдьонова, Л. (Київ)

Психологічні стресори військового часу: поширеність та ефекти серед населення України

Геєць, В. (Київ)

Економічна соціалізація на шляху до солідарного конструювання реальності

Шевченко, С. (Київ)

Українські воєнні міґранти в Польщі: життя підлітків та їхніх матерів

Денисевич, О. (Варшава)

Релігія як стратегія подолання труднощів українцями на початку російського вторгнення в Україну у 2022 році

Karakai, D. (Kyiv), Moskotina, R. (Kyiv)

Religious involvement over time: Assessing measurement invariance of the Religious Involvement scale in Ukraine

Злобіна, О. (Київ)

Ресурси психологічної стійкості у протидії стресорам війни

Лісовий, Н. (Київ)

Використання технік шкалювання та багатовимірного аналізу для оцінки тиску соціокультурних норм маскулінності на психосоціальний добробут студентів чоловічої статі (на прикладі вибірки з НаУКМА)

ДИСКУСІЇ

Круглий стіл «Солідаризація українського суспільства у війні та перспективи збереження солідарного соціального потенціалу»

Покажчик статей, опублікованих у часопису «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» 2024 року

З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2024-4