Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2024, №4). Зміст:
СТАТТІ
Дембіцький, С. (Київ), Степаненко, В. (Київ), Злобіна, О. (Київ), Головаха, Є. (Київ), Найдьонова, Л. (Київ)
Психологічні стресори військового часу: поширеність та ефекти серед населення України
Геєць, В. (Київ)
Економічна соціалізація на шляху до солідарного конструювання реальності
Шевченко, С. (Київ)
Українські воєнні міґранти в Польщі: життя підлітків та їхніх матерів
Денисевич, О. (Варшава)
Релігія як стратегія подолання труднощів українцями на початку російського вторгнення в Україну у 2022 році
Karakai, D. (Kyiv), Moskotina, R. (Kyiv)
Religious involvement over time: Assessing measurement invariance of the Religious Involvement scale in Ukraine
Злобіна, О. (Київ)
Ресурси психологічної стійкості у протидії стресорам війни
Лісовий, Н. (Київ)
Використання технік шкалювання та багатовимірного аналізу для оцінки тиску соціокультурних норм маскулінності на психосоціальний добробут студентів чоловічої статі (на прикладі вибірки з НаУКМА)
ДИСКУСІЇ
Круглий стіл «Солідаризація українського суспільства у війні та перспективи збереження солідарного соціального потенціалу»
Покажчик статей, опублікованих у часопису «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» 2024 року
З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2024-4