Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2025, №2). Зміст:

СТАТТІ

Kutsenko, O. (Berlin, Germany, Kyiv, Ukraine)

Framing war: The evolution of the social perception of war in Ukraine

Гайоз, Н. (Фрібур, Швейцарія), Степаненко, В. (Київ)

Соціальна організація війни: українське та російське суспільства, мобілізовані на війну

Бойко, Н. (Київ)

Довіра до різних джерел отримання інформації в умовах війни: соціологічний аналіз українського досвіду

Рахманов, О. (Київ)

Цифровізація економічного життя та соціальне розшарування в Україні: особливості взаємозв’язку

Калашнікова, Л. (Кривий Ріг), Лісеєнко, О. (Одеса), Барінова, Я. (Відень, Австрія)

Українська міґрація до Австрії: виклики та особливості соціальної адаптації

Батаєва, К. (Житомир)

Вища освіта у прифронтовому місті під час російсько-української війни: кумулятивні ефекти пролонґованого онлайн-навчання

Бевзенко, Л. (Київ)

Соціологія очікуваного майбутнього у вітчизняних реаліях — у пошуку епістемологічного підґрунтя (Частина 1)

Євдокимов, С. (Івано-Франківськ)

Феномен віртуальної реальності в контексті трансформацій сучасних соціокультурних процесів

Maltseva, K. (Kyiv)

Social determinants of health in biocultural research: a review of evidence

НАУКОВЕ ЖИТТЯ

Смакота, В. (упорядник) (Київ)

Українське суспільство в умовах полікризи: Другі соціологічні читання пам’яті академіка НАН України В.М. Ворони (короткий звіт)

З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2025-2