Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2025, №2). Зміст:
СТАТТІ
Kutsenko, O. (Berlin, Germany, Kyiv, Ukraine)
Framing war: The evolution of the social perception of war in Ukraine
Гайоз, Н. (Фрібур, Швейцарія), Степаненко, В. (Київ)
Соціальна організація війни: українське та російське суспільства, мобілізовані на війну
Бойко, Н. (Київ)
Довіра до різних джерел отримання інформації в умовах війни: соціологічний аналіз українського досвіду
Рахманов, О. (Київ)
Цифровізація економічного життя та соціальне розшарування в Україні: особливості взаємозв’язку
Калашнікова, Л. (Кривий Ріг), Лісеєнко, О. (Одеса), Барінова, Я. (Відень, Австрія)
Українська міґрація до Австрії: виклики та особливості соціальної адаптації
Батаєва, К. (Житомир)
Вища освіта у прифронтовому місті під час російсько-української війни: кумулятивні ефекти пролонґованого онлайн-навчання
Бевзенко, Л. (Київ)
Соціологія очікуваного майбутнього у вітчизняних реаліях — у пошуку епістемологічного підґрунтя (Частина 1)
Євдокимов, С. (Івано-Франківськ)
Феномен віртуальної реальності в контексті трансформацій сучасних соціокультурних процесів
Maltseva, K. (Kyiv)
Social determinants of health in biocultural research: a review of evidence
НАУКОВЕ ЖИТТЯ
Смакота, В. (упорядник) (Київ)
Українське суспільство в умовах полікризи: Другі соціологічні читання пам’яті академіка НАН України В.М. Ворони (короткий звіт)
З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2025-2