Інститут здійснює моніторинг і періодичний перегляд ОНП за участі здобувачів вищої освіти та інших стейкхолдерів з метою оптималього досягнення зазначених у програмі цілей, забезпечення сдповідності ОНП потребам аспірантів і роботодавців. Всіх зацікавлених осіб просимо надавати зауваження та/або пропозиції щодо вдосконалення усх компонентів ОНП «Соціологія». Пропозиції просимо надсилати на адресу asp-doc@i-soc.org.ua
Представляємо на обговорення Проєкт нової редакції ОНП "Соціологія"-2025. Просимо наших стейкхолдерів, роботодавців, науковців, викладачів, усіх зацікавлених в удосконаленні підготовки наукових кадрів, взяти участь в оцінці проєкту ОНП "Соціологія" шляхом заповнення анкети експертного опитування. Будемо вдячні за ваші пропозиції та зауваження, які будуть враховані при підготовці остаточного варанту освітньо-наукової програми. Посилання на анкету: https://docs.google.com/forms/d/1VkC5H5UYC_FpdeyqIYMxaRm8stpG1qzuYLGBDjVCRHM/edit?hl=uk
Проєкт розроблений робочою групою в складі:
Керівник проєктної групи
- Злобіна О.Г., докт. соціол. н., проф., зав. відділом соціальної психології
Члени проєктної групи:
- Скокова Л.Г., докт. соціол.н., доцент, пров.наук.співр. відділу соціології культури та масової комунікації
- Чепурко Г.І., докт. соціол.н., ст.н.співр., зав. відділом соціальної експертизи
- Симончук О.В., докт. соціол.н., ст.н.співр., зав. відділом соціальних структур
- Соболева Н.І., докт. соціол.н., ст.н.співр., пров.наук.співр. відділу соціальної психології
- Отрешко Н.Б., докт. соціол.н., доцент, пров.наук.співр. відділу історії та теорії соціології
- Плющ В.А., доктор філософії (спеціальність 054, соціологія), мол.наук. співр. відділу соціальних експертиз, випускниця ОНП Соціологія Інституту соціології НАН України
ПРОЄКТ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ ОНП "СОЦІОЛОГІЯ"-2025
Проєкт ОНП представляє здобувачам моливості вибудувати індивідуальну траєкторію навчання на основі 8 обовʼязкових та 12 вибіркових освітніх компонентів, силабуси яких представлено нижче.
- Обовʼязкові освітні компоненти
- Освітні компоненти вільного вибору аспірантів