
10 жовтня медіарегулятор та Інститут соціології Національної академії наук України підписали меморандум про співпрацю, яким скріпили свої наміри щодо взаємодії у сфері дослідження медіа. Від імені інституцій документ підписали перший заступник голови Національної ради Валентин Коваль і заступник директора з наукової роботи Інституту соціології НАН України Сергій Дембіцький.
Сторони визначили прагнення до взаємодії у проведенні досліджень потреб користувачів медіасервісів, популярності медіа та рівня довіри до них, впливу медіа на формування суспільно-політичних поглядів і соціокультурних інтересів. Також співпраця стосуватиметься аналізу стану розвитку сфери медіа задля виявлення проблем у галузі та визначення пріоритетних шляхів розвитку медіасфери.

У Меморандумі зафіксовані загальні напрями співпраці:
- забезпечення обміну інформацією на стадіях збору, моніторингу, обробки та аналізу інформації (статистичних даних) за різними сферами суспільного життя, що мають вплив на сферу медіа;
- проведення досліджень щодо потреб користувачів медіасервісів, а також досліджень, які стосуються сфери медіа або мають на неї вплив;
- збір та опрацювання інформації для проведення аналізу стану розвитку сфери медіа з урахуванням суспільно-політичних, культурно-освітніх, правових, економічних процесів, які мають вплив на сферу медіа;
- проведення спільних заходів, у тому числі із залученням інших осіб тощо.
Меморандум набуває чинності з дати його підписання і діятиме упродовж 5 років із можливою автоматичною пролонгацією.


До кінця року Інститут підготує для Національної ради два аналітичні матеріали і ділитиметься цікавими напрацюваннями, що стосуються сфери медіа.