Logo

Інститут соціології
НАН України

Logo

Інститут соціології
НАН України

Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2025, №4). Зміст:

СТАТТІ

Casula, Ph. (Fribourg, Switzerland)

Old or New? Russia’s War against Ukraine and Post-Soviet identity politics

Куценко, О. (Київ)

Руйнування меж: як війна переозначує соціологів і соціологію (досвід України)

Безрукова, О. (Київ), Зубченко, О. (Київ)

Сутність та виміри сучасного колабораціонізму на тимчасово окупованих територіях України: спроба соціологічного осмислення

Паращевін, М. (Київ)

Потенціал основних українських православних Церков у забезпеченні національної стійкості: соціально-психологічна складова

Прохватілова, О. (Харків)

Комеморативні практики у фокусі соціологічних теорій: століття від Гальбвакса до студій цифрової пам’яті

Бурова, О. (Київ)

Матеріальне благополуччя як чинник суб’єктивного добробуту: міжнародні порівняння та український контекст

Резнік, Я. (Київ)

Феномен соціокультурного дисенсусу: теоретичні інтерпретації та емпіричні дослідження у світовій соціології

Сірий, Є. (Київ)

Латентні маркери соціологічного синтезу в репрезентації гносеологічного конструкту «підприємництва» як чинника класово-стратифікаційного розвитку

ЗАПРОШЕННЯ ДО ДИСКУСІЇ

Бондаренко, М. (Київ)

“Helicopter view” на стратегію: Чому іноді слід зробити крок назад, щоб просунутися вперед, і до чого тут соціологія

СОЦІОЛОГІЧНІ ВИДАННЯ: РОЗДУМИ, РЕЦЕНЗІЇ

Гарань, О. (Київ)

Феномен Бекешкіної: «чесна соціологія» — публіцистика — громадська адвокація

СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА

Тарадайко, С. (Запоріжжя)

Параноя й політика. Есей

ПОКАЖЧИК СТАТЕЙ ЗА 2025 РІК

З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2025-4