Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2025, №4). Зміст:
СТАТТІ
Casula, Ph. (Fribourg, Switzerland)
Old or New? Russia’s War against Ukraine and Post-Soviet identity politics
Куценко, О. (Київ)
Руйнування меж: як війна переозначує соціологів і соціологію (досвід України)
Безрукова, О. (Київ), Зубченко, О. (Київ)
Сутність та виміри сучасного колабораціонізму на тимчасово окупованих територіях України: спроба соціологічного осмислення
Паращевін, М. (Київ)
Потенціал основних українських православних Церков у забезпеченні національної стійкості: соціально-психологічна складова
Прохватілова, О. (Харків)
Комеморативні практики у фокусі соціологічних теорій: століття від Гальбвакса до студій цифрової пам’яті
Бурова, О. (Київ)
Матеріальне благополуччя як чинник суб’єктивного добробуту: міжнародні порівняння та український контекст
Резнік, Я. (Київ)
Феномен соціокультурного дисенсусу: теоретичні інтерпретації та емпіричні дослідження у світовій соціології
Сірий, Є. (Київ)
Латентні маркери соціологічного синтезу в репрезентації гносеологічного конструкту «підприємництва» як чинника класово-стратифікаційного розвитку
ЗАПРОШЕННЯ ДО ДИСКУСІЇ
Бондаренко, М. (Київ)
“Helicopter view” на стратегію: Чому іноді слід зробити крок назад, щоб просунутися вперед, і до чого тут соціологія
СОЦІОЛОГІЧНІ ВИДАННЯ: РОЗДУМИ, РЕЦЕНЗІЇ
Гарань, О. (Київ)
Феномен Бекешкіної: «чесна соціологія» — публіцистика — громадська адвокація
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Тарадайко, С. (Запоріжжя)
Параноя й політика. Есей
ПОКАЖЧИК СТАТЕЙ ЗА 2025 РІК
З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2025-4