Журнал «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (СТММ) є фаховим науковим виданням категорії Б (за підсумками атестації МОН України від 12 травня 2020 року). Згідно з рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 1006 від 28.03.2024 року (протокол № 12) журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» присвоєно ідентифікатор друкованого медіа R30-03589.
Рік заснування: 1997
Періодичність: 4 номери на рік, квартальник
Мова: українська + резюме англійською мовою, англійська
ISSN: 1563-3713
Індекс згідно каталогу підписки АТ «Укрпошта»: 74276
Вартість передплати на поточний рік згідно каталогу видань «Преса України поштою»
Засновник: Інститут соціології НАН України
Головний редактор: д-р соціолог. наук Степаненко В.П.
Адреса редакції: 01021 Київ-21, вул. Шовковична, 12
Інститут соціології НАН України,
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Тел.: +380 (44) 253-21-79
Факс: +380 (44) 255-76-96
e-mail: soc-tmm@ukr.net
Веб-сайт журналу: https://stmm.in.ua.
Проблематика журналу: теорія та історія соціології, методологія і методи досліджень, аналіз соціально-політичних проблем, рецензії, наукові дискусії та події.