i-soc@i-soc.org.ua +380 (44) 255-71-07

Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2024, №2). Звертаємо увагу на наукову та соціальну актуальність матеріалів – в більшості статей проблеми розглядаються в контексті війни та повоєнного розвитку України і світу. Зміст:

СТАТТІ

Фостер, Л. (Київ), Гетман, Ю. (Київ)

Громадсько-політична активність: трансформаційні виклики в умовах війни

Рахманов, О. (Київ)

Уявлення українців про політичне життя в повоєнний період у контексті перспективи поширення популізму

Alexseev, M.A. (San Diego), Dembitskyi, S. (Kyiv)

Victory-in-freedom: Ukraine’s democratic resilience in the face of war

Бевзенко, Л. (Київ)

Війна і новий світовий порядок: варіанти очікуваних сценаріїв у контексті парадигми складності

Храбан, Т. (Київ), Храбан, М. (Київ)

Відображення в мас-медіа наслідків впливу війни на ґендерну сеґреґацію на українському рину праці

Burova, O. (Kyiv), Hlomozda, D. (Kyiv)

A study of trust and satisfaction with local authorities in Ukraine. The impact of populism

Стегній, О. (Київ)

Екологічна громадська думка: методологічні засади дослідження

Резнік, В. (Київ)

Дослідницькі програми та поступ теорій у соціології: постпозитивістська концепція Дж. Берґера, М. Зелдича мол. та Д. Ваґнера

СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА

Пилипенко, В. (Київ), Смакота, В. (Київ)

Соціологічне прогнозування: особливості вивчення та проблеми сьогодення

НАУКОВЕ ЖИТТЯ

Українська соціологічна думка в пошуках шляхів соціально-економічного розвитку

З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2024-2