Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2024, №2). Звертаємо увагу на наукову та соціальну актуальність матеріалів – в більшості статей проблеми розглядаються в контексті війни та повоєнного розвитку України і світу. Зміст:
СТАТТІ
Фостер, Л. (Київ), Гетман, Ю. (Київ)
Громадсько-політична активність: трансформаційні виклики в умовах війни
Рахманов, О. (Київ)
Уявлення українців про політичне життя в повоєнний період у контексті перспективи поширення популізму
Alexseev, M.A. (San Diego), Dembitskyi, S. (Kyiv)
Victory-in-freedom: Ukraine’s democratic resilience in the face of war
Бевзенко, Л. (Київ)
Війна і новий світовий порядок: варіанти очікуваних сценаріїв у контексті парадигми складності
Храбан, Т. (Київ), Храбан, М. (Київ)
Відображення в мас-медіа наслідків впливу війни на ґендерну сеґреґацію на українському рину праці
Burova, O. (Kyiv), Hlomozda, D. (Kyiv)
A study of trust and satisfaction with local authorities in Ukraine. The impact of populism
Стегній, О. (Київ)
Екологічна громадська думка: методологічні засади дослідження
Резнік, В. (Київ)
Дослідницькі програми та поступ теорій у соціології: постпозитивістська концепція Дж. Берґера, М. Зелдича мол. та Д. Ваґнера
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Пилипенко, В. (Київ), Смакота, В. (Київ)
Соціологічне прогнозування: особливості вивчення та проблеми сьогодення
НАУКОВЕ ЖИТТЯ
Українська соціологічна думка в пошуках шляхів соціально-економічного розвитку
З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2024-2