i-soc@i-soc.org.ua +380 (44) 255-71-07

Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2024, №3). Зміст:

СТАТТІ

Злобіна, О. (Київ)

Тенденції змін національно-громадянської ідентичності під час війни: наративний аналіз

Іваненко, О. (Київ)

Цифровізація як нова реальність в умовах соціальної нестабільності

Шелухін, В. (Київ)

Від маніхейства до політики: ідеологічна інструменталізація соціальної антропології Михайла Драгоманова з боку українських лівих

Gorbachyk, A. (Kyiv), Kostenko, Ya. (Kyiv)

Using Paradata for Imputation of Missing Values in Sociological Survey Data: Results of Statistical Modeling (Case of Croatia and Slovakia)

Булатевич, М. (Київ)

Дискурсивні та інституційні стандарти справедливості у модерній світ-системі

Кожекіна, Л. (Київ), Самчук, Т. (Київ), Цикало, А. (Київ)

Сфера культури та креативних індустрій України — особливості адаптації до умов війни (за даними досліджень УКФ)

Єнін, М. (Київ), Кухта, М. (Київ), Приходько, Т. (Саарбрюккен)

Соціальні потреби та проблеми вимушених міґрантів з України на шляху до соціальної адаптації та інтеґрації в суспільство-реципієнт (на прикладі ФРН)

Привалов, Ю. (Київ), Вовк, А. (Львів)

Роль трансформації материнського імаґо у психотерапевтичному процесі

Голіков, О. (Харків), Нолбат, С. (Харків)

Простір сприйняття свят українцями: до можливостей концептуалізації

Гнатюк, В. (Львів)

Безперервна система збирання даних про міґрантів: критичний огляд

СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА

Шульга, Р. (Київ)

Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності

З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2024-3