Інформуємо, що вийшло у світ свіже число журналу «Соціологія: теорія, методи, маркетинг» (2024, №3). Зміст:
СТАТТІ
Злобіна, О. (Київ)
Тенденції змін національно-громадянської ідентичності під час війни: наративний аналіз
Іваненко, О. (Київ)
Цифровізація як нова реальність в умовах соціальної нестабільності
Шелухін, В. (Київ)
Від маніхейства до політики: ідеологічна інструменталізація соціальної антропології Михайла Драгоманова з боку українських лівих
Gorbachyk, A. (Kyiv), Kostenko, Ya. (Kyiv)
Using Paradata for Imputation of Missing Values in Sociological Survey Data: Results of Statistical Modeling (Case of Croatia and Slovakia)
Булатевич, М. (Київ)
Дискурсивні та інституційні стандарти справедливості у модерній світ-системі
Кожекіна, Л. (Київ), Самчук, Т. (Київ), Цикало, А. (Київ)
Сфера культури та креативних індустрій України — особливості адаптації до умов війни (за даними досліджень УКФ)
Єнін, М. (Київ), Кухта, М. (Київ), Приходько, Т. (Саарбрюккен)
Соціальні потреби та проблеми вимушених міґрантів з України на шляху до соціальної адаптації та інтеґрації в суспільство-реципієнт (на прикладі ФРН)
Привалов, Ю. (Київ), Вовк, А. (Львів)
Роль трансформації материнського імаґо у психотерапевтичному процесі
Голіков, О. (Харків), Нолбат, С. (Харків)
Простір сприйняття свят українцями: до можливостей концептуалізації
Гнатюк, В. (Львів)
Безперервна система збирання даних про міґрантів: критичний огляд
СОЦІОЛОГІЧНА ПУБЛІЦИСТИКА
Шульга, Р. (Київ)
Іронія та самоіронія як маркери культурної ідентичності
З повними версіями статей можна ознайомитися за наступним посиланням: https://stmm.in.ua/archive/issue.php?issue=2024-3