На сайті Інституту соціології НАН України оприлюднено науково-популярний матеріал заступника директора з наукової роботи, д.соц.н. Сергія Дембіцього "Особливості аудиторії телемарафону «Єдині новини»"
Розміри аудиторії, яка передусім надає перевагу телемарафону «Єдині новини», становить 16,6%. Хоча це менше за аудиторії, які надають перевагу онлайн джерел нового типу (особливо у порівнянні з невеликими YouTube або Телеграм каналами), у співставленні з традиційними медіа (телеканали та великі новинні сайти), до яких можна віднести й Телемарафон, останній має найбільше прихильників.
Важливою характеристикою аудиторії телемарафону «Єдині новини» є доволі велика поширеність у ній невизначеності щодо низки питань. Наприклад, в контексті установок щодо позиції країни у війні 52% цієї аудиторії мають невизначені установки, що на 15% більше від наступної за цим показником аудиторії (прихильники невеликих YouTube або Телеграм каналів). Ступінь невизначеності обумовлений поселенськими, освітніми та фінансовими особливостями даної аудиторії.
Повний матеріал див. тут